Tal i com vam introduir, aquesta setmana hem començat a fer noves activitats destinades a treballar els mateixos objectius: fluïdesa i velocitat lectores.
Per això hem utilitzat nous recursos i hem modificat l'estructura de treball que, aquestes dues darreres setmanes, serà la següent:
En els recursos d'ordinador, treballem a través de diferents programes destinats a treballar els objectius de la nostra intervenció. Durem a terme activitats per: FOMENTAR LA PERCEPCIÓ GLOBAL DE LA PARAULA, ACTIVITATS PER A DESPERTAR L'ATENCIÓ VISUAL, IDENTIFICACIÓ DE LLETRES I SONS, etc..
- - Prova velocitat lectora: lectura "El Sol, la nostra estrella".
- - Activitats: http://www.jverdaguer.org/jsmedia/005eficas/.
- - Activitats: http://www.edu365.cat/entrena/index.htm.
- - Descans: jocs de taula, penjat..
- - Buscar la síl.laba travada: /bra/ /bre/ /bri/ /bro/ /bru/
- -Activitat:http://www.genmagic.net/educa/course/view.php?id=4- Dictat.
- -Lectura llibre: "Un poble contra els Hamid":
En els recursos d'ordinador, treballem a través de diferents programes destinats a treballar els objectius de la nostra intervenció. Durem a terme activitats per: FOMENTAR LA PERCEPCIÓ GLOBAL DE LA PARAULA, ACTIVITATS PER A DESPERTAR L'ATENCIÓ VISUAL, IDENTIFICACIÓ DE LLETRES I SONS, etc..

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada