dilluns, 13 de maig del 2013

Modificacions Pla de Treball

Partint de la idea que el nostre projecte no és pas un treball estàtic, sinó que es desenvolupa i transforma a mesura que l'anem duent a terme, hem decidit juntament amb el tutor fer alguns canvis que afecten l'estructura i els continguts del nostre Pla de Treball inicial: 

- En primer lloc, hem cregut oportú ampliar en una setmana la Fase 2 d'INTERVENCIÓ doncs creiem que, tot i el bon progrés que estem observant en la Núria, encara ens queda feina per poder aconseguir els nostres objectius, per això hem cregut adient allargar la intervenció, fent una setmana més de sessions, diversificant així les activitats tant en nombre com en continguts. Per tant la Fase 3 d'AVALUACIÓ quedarà reduïda a una setmana, temps suficient per valorar la intervenció amb la Núria, la consecució dels objectius proposats així com l'anàlisi de la nostra pròpia pràctica a través de la rúbrica d'autoavaluació.

- En segon lloc, també hem hagut de canviar la proposta inicial sobre les sessions a les quals estic entrant com a observadora. En principi havíem proposat dos casos:

El cas de l'Héctor, un alumne amb dificultats en la comprensió lectora: 1 hora/setmana. I el cas d'en Marc, una intervenció per treballar tècniques d'estudi, també 1 hora a la setmana. 
En el primer cas, l'alumne ha deixat de venir al centre per circumstàncies personals i en el segon cas es tractava d'una intervenció a punt de finalitzar, doncs l'alumne també ens va comunicar que deixaria de venir en breu, així que vam decidir que entrés a les sessions que es fan amb l'Arnau 2 sessions per setmana. L'Arnau és un alumne diagnosticat amb TDAH de tipus impulsiu, amb un dèficit d'atenció molt important i amb un nivell molt baix en lectoescriptura i matemàtiques i amb el qual s'esta treballant a través d'un Projecte particular que jo no conec i que el meu tutor m'ha recomanat, doncs és molt interessant.
En aquestes sessions estaré com a observadora veient la reeducació que s'esta fent amb l'Arnau, el tipus d'activitats que es fan i com s'hi treballa. Més endavant explicaré com són aquestes sessions.

- I en tercer lloc, hem redefinit els indicadors d'avaluació de cadascuna de les fases tot seguint les indicacions que ens va donar la tutora en la correcció del Pla de treball.

Per tant, el "nou" Pla de Treball es modifica així:


1 comentari:

  1. Marta a mi també m'ha passat una mica com tu, una cosa és allò que planifiques i una altra cosa és la posada en pràctica. Durant la marxa sorgeixen noves necessitats i imprevistos que cal atendre i això trenca una mica amb la planificació prèvia.

    ResponElimina